یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان  افتتاح می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان که سیصد و بیست و سومین نمایشگاه استانی کتاب است، از امروز (26 دی‌ماه) افتتاح می‌شود و تا شنبه (2 بهمن‌ماه) برپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز (26 دی‌ماه) در شهر بندرعباس و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی هرمزگان گشایش می‌‌یابد و در دو بازه زمانی 9 تا 12 و 16 تا 21 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
 
در این نمایشگاه 572 ناشر از سراسر کشور 58 هزار و 985 عنوان کتاب را در 475 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. از استان هرمزگان 10 ناشر به‌صورت مستقیم حضور خواهند داشت. یک هزار و 250 عنوان کتاب توسط 14 ناشر در بخش عرب به نمایش گذاشته می‌شود.
 
همچنین در این نمایشگاه برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه ندارند، بخش فروش متمرکز آثاری از 40 ناشر را در نمایشگاه عرضه می‌کند.
 
مبلغ 6 میلیارد ریال بُن خرید کتاب در اختیار بازدیدکنندگان چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان قرار می‌گیرد.

از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه استانی کتاب هرمزگان می‌توان به بررسی وضعیت نشر و تألیف در هرمزگان، رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزشی، شب شعر، تأثیر ادبیات داستانی در پیشرفت جامعه با حضور هوشنگ مرادی‌کرمانی، حضور محمد‌علی بهمنی در برنامه شب شعر استان، جشن امضاء کتاب، جُنگ شادی، اجرای تئاتر، قصه‌گویی و ایستگاه نقاشی اشاره کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها